Regulamin korzystania z usługi płatności opłaty rekrutacyjnej przy wykorzystaniu serwisu Przelewy24

§1

Regulamin określa zakres oraz warunki świadczenia usługi w zakresie dokonywania płatności za obsługę administracyjną związaną z przyjęciem kandydatów na studia w Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z wykorzystaniem serwisu Przelewy24

§2

Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:

  1. Usługodawca: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkiewicza w Poznaniu, Ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, NIP: 777-00-03-104, Regon: 000288811, telefon: +48 61 854 74 75, e-mail: rekrutacja@ump.edu.pl
  2. Usługobiorca: podmiot korzystający ze świadczonych usług,
  3. Strona Pośrednicząca: podmiot obsługujący płatności elektroniczne za usługi – DialCom24 Sp. z o.o., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
  4. Operator kart płatniczych: firma PayPro SA - Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60- 327 Poznań, NIP: 779-236-98-87, Regon: 301345068, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4.500.000,
  5. Świadczenie usług drogą elektroniczną: wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych, na indywidualne żądanie Usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. – (Dz.U.2002.144.1204 z późn. zm.),
  6. Portal: serwis internetowy znajdujący się pod adresem https://rekrutacja.ump.edu.pl, będący systemem stron WWW posadowionych na serwerze internetowym Usługodawcy,

§3

Warunki świadczenia usług:

  1. Celem usługi jest umożliwienie Usługobiorcy dokonania płatności on-line opłaty rekrutacyjnej na rzecz Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
  2. Usługodawca świadczy Usługobiorcy usługę zgodnie z Regulaminem.
  3. Usługa może być realizowana z wykorzystaniem Portalu oraz Strony Pośredniczącej, przy użyciu akceptowanych przez nią elektronicznych form płatności, takich jak:
    1. karty płatnicze,
    2. wpłaty online,
    3. przelewy bankowe.
  4. Przy dokonywaniu płatności przy użyciu wpłat online, karty płatniczej lub przelewu bankowego, Usługodawca wprowadza poniższe zasady:
    1. realizacja przez Usługodawcę obsługi opłaconej opłaty rekrutacyjnej nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez niego od Strony Pośredniczącej informacji o prawidłowo dokonanej wpłacie (przelewie) z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 4.
    2. Usługobiorca może zostać obciążony ewentualnymi kosztami związanymi z dokonywaną płatnością, w szczególności kosztem przelewu bankowego, zlecenia stałego, etc.
  5. W celu skorzystania z usługi dokonywania płatności on-line, Usługobiorca jest zobowiązany do:
    1. weryfikacji aktualnych zabezpieczeń przeglądarki internetowej służącej do wejścia do Portalu,
    2. zalogowania się do Portalu, poprzez podanie swojego loginu i hasła,
    3. wybraniu wartości dokonywanej wpłaty,
    4. podaniu Stronie Pośredniczącej formy płatności,
    5. dalszego postępowania wg kroków podanych przez Stronę Pośredniczącą.

§4

  1. Usługobiorca wyraża zgodę na wykorzystanie Strony Pośredniczącej do obsługi usługi płatności opłaty rekrutacyjnej.
  2. Usługobiorca akceptuje postanowienia regulaminu płatności Strony Pośredniczącej, znajdującej się na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl/regulamin
  3. Usługobiorca nie może dostarczać do Usługodawcy lub do Strony Pośredniczącej treści nieprawdziwych lub treści o charakterze bezprawnym.
  4. Do korzystania z usługi konieczne jest posiadanie przez Usługobiorcę dostępu do systemu komputerowego w minimalnej konfiguracji:
    1. komputer klasy PC,
    2. podłączenie do sieci internetowej,
    3. posiadanie aktualnej wersji jednej z przeglądarek internetowych,
    4. system zabezpieczający: program antywirusowy z aktualną bazą sygnatur.

§5

  1. Zawieranie umów o świadczenie usług odbywa się z wykorzystaniem Portalu.
  2. Umowa zostaje zawarta z chwilą złożenia zamówienia na Usługę przez wypełnienie stosownego formularza udostępnionego w Portalu oraz zaakceptowania postanowień niniejszego Regulaminu.
  3. Regulamin jest udostępniony Usługobiorcy nieodpłatnie za pośrednictwem Portalu, w formie, która umożliwia pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, przed zawarciem umowy.
  4. Czas realizacji usługi jest uzależniony od możliwości technicznych operatorów bankowych oraz rozliczeń międzybankowych, za co Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.
  5. Szczegółowe zasady dotyczące dokonywania płatności określa Strona Pośrednicząca na swoich stronach internetowych.
  6. W przypadku wystąpienia istotnych błędów w skonfigurowaniu lub działaniu systemu teleinformatycznego Usługobiorcy lub nie podania przez niego danych niezbędnych do właściwej realizacji usługi, Usługodawca oraz Strona Pośrednicząca zastrzega sobie prawo do wstrzymania świadczenia usługi płatności do czasu usunięcia usterki przez Usługobiorcę lub przekazania przez niego brakujących informacji.
  7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie albo niewłaściwe wykonanie usługi w przypadku zaistnienia okoliczności, w tym problemów technicznych, niezależnych od Usługodawcy.
  8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia funkcjonowania Portalu, w szczególności w związku z pracami konserwacyjnymi.
  9. Usługodawca w przypadku powzięcia uzasadnionej wątpliwości co do możliwości naruszenia interesów osoby trzeciej przy dokonywaniu wpłaty online kartą płatniczą zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zapłaty dokonywanej w ten sposób, a co za tym idzie prawo odmowy wykonania usługi płatności.
  10. Usługodawca oraz Strona Pośrednicząca dokładają wszelkich starań ochrony danych osobowych, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. nr 133 poz. 883).

§6

Cennik

  1. Usługodawca wprowadził cennik, zatwierdzony przez JM Rektora UMP - prof. dr hab. Andrzeja Tykarskiego

§7

Reklamacje:

  1. Usługobiorcy służy prawo złożenia reklamacji w przypadku niewykonania przez Usługodawcę usługi albo wykonania tej usługi w sposób niezgodny z Regulaminem.
  2. Składanie reklamacji następuje przy wykorzystaniu poczty elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości email na adres Usługodawcy.
  3. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. nieprawidłowości w wykonaniu płatności związane z niewłaściwym wykorzystaniem lub nieprawidłowym funkcjonowaniem oprogramowania po stronie Usługobiorcy (np. zawirusowanie komputera),
    2. nieprawidłowości powstałe w wyniku posiadania innej konfiguracji niż wymieniona w par.4 ust. 4.
    3. inne okoliczności, za które Usługodawca nie odpowiada, takie jak np. wystąpienie siły wyższej powodującej niedostępność Portalu.
  4. Reklamacja musi zawierać zwięzły opis zastrzeżeń, datę wystąpienia problemu oraz określać osobę Usługobiorcy. Reklamacja nie zawierająca tych danych nie będzie rozpatrywana.
  5. Reklamacja będzie rozpatrzona przez Usługodawcę w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W razie niemożności rozpoznania i załatwienia problemu reklamacji w powyższym terminie, Usługodawca poinformuje o tym Usługobiorcę wskazując przewidywany termin jej wyjaśnienia.

§8

  1. Wszelkie prawa do całej zawartości Portalu są zastrzeżone.
  2. Usługobiorca ma prawo do pobrania oraz drukowania całych stron lub fragmentów Portalu, pod warunkiem nienaruszania praw autorskich oraz praw z rejestracji znaków towarowych należących do Usługodawcy. W szczególności żadna część Portalu nie może być w celach zarobkowych kopiowana w całości lub części, transmitowana elektronicznie lub w inny sposób, modyfikowana, linkowana lub wykorzystana bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.

§9

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

§10

Pozostałe postanowienia:

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 06.08.2024
  2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu.
  3. Doręczenie zmienionego Regulaminu Usługobiorcy następuje poprzez ogłoszenie jego treści na stronach Portalu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw.